Παιδιά μου, παιδιά μου, παιδιά μου…σας καλημερίζω με τη φράση “γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος”. Κατά τα άλλα εύχομαι και αυτή η εβδομάδα να είναι για όλους γεμάτη υγεία.
Η σημερινή ανάρτηση θα είναι κάτι σαν smoothie;) Πολλά πράγματα μαζί για να κλείσουμε αυτή την ενότητα, λίγο βεβιασμένα, το ξέρω. όμως κάποια στιγμή θα επανέλθουμε.
Στα πλαίσια του θέματος της διατροφής μπορείτε να παίξετε και το παρακάτω παιχνίδι σχετικά με το ποιές τροφές κάνουν καλό και ποιές όχι και τόσο (κλικ στην εικόνα).
Ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα “τρέχει” αυτή τη στιγμή στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο το οποίο έχει σχέση με τη διατροφή. Αξίζει να πάτε με τα παιδιά σας αν είστε Αθήνα και δουλεύετε το θέμα.
Για τους γονείς, και όχι μόνο, που παρακολουθούν τα Προσχολικά έχω δύο χρήσιμες συνδέσεις. Η μία έχει να κάνει με το έντυπο του Ιδρύματος Αριστοτέλη Δασκαλόπουλου και αφορά στην “Ισορροπημένη διατροφή και άσκηση” των παιδιών,
και η άλλη είναι ιδέες, από το πολύ ωραίο site του Ευτύχη Μπλέτσα, για σχολικά σνακ και μικρογεύματα που μπορείτε να δίνετε στα παιδιά. (πρώτη φορά γράφω κάτι σε αυτό το μπλοκάκι και το νιώθω τόσο άκυρο…).
Τέλος, μιλήσαμε για αυτά που δεν πρέπει να κάνουμε οταν τρώμε και για να το δικαιολογήσουμε διαβάσαμε το “Μάκη Ενζυμάκη”.
Keep walking συνάδελφοι με όσο πιο πολύ μεράκι μπορείτε. Ο καθένας από μας είναι ο καπετάνιος ενός μικρού καραβιού. Οφείλουμε να το φτάσουμε στον προορισμό του με όποιες δυσκολίες. Άλλωστε εαν ο εκπαιδευτικός, δεν έχει το ψυχικό σθένος τότε ποιός επαγγελματίας το έχει;
Η σημερινή ανάρτηση θα είναι κάτι σαν smoothie;) Πολλά πράγματα μαζί για να κλείσουμε αυτή την ενότητα, λίγο βεβιασμένα, το ξέρω. όμως κάποια στιγμή θα επανέλθουμε.
Την προηγούμενη εβδομάδα, μιλώντας για την τροφή μάθαμε οτι δεν είναι κάτι που το έχουν όλοι οι άνθρωποι στον πλανήτη αλλά ούτε και στη χώρα μας. Είπαμε οτι απαραίτητη προυπόθεση για να την αποκτήσουν είναι να μπορούν να έχουν χρήματα για να την αγοράσουν. Φυσικά, πολλά από τα παιδιά της τάξης μου ήξεραν οτι πρέπει να έχει κανείς δουλειά για να κερδίζει χρήματα. Άλλωστε αρκετών παιδιών οι γονεις είναι άνεργοι ή το ακούνε καθημερινά στις ειδήσεις. Είδαμε το παρακάτω βίντεοκαι αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι και εμείς συγκεντρώνοντας στο σχολείο ότι ήθελε ο καθένας από τρόφιμα, με χρήματα από τον κουμπαρά μας, και τα οποία θα δώσουμε στον Ερυθρό Σταυρό. Μάθαμε ακόμα το υπέροχο τραγούδι των Φραγκούλη-Μαμαλάκη, “Ο μάγειρας”.
Στα πλαίσια του θέματος της διατροφής μπορείτε να παίξετε και το παρακάτω παιχνίδι σχετικά με το ποιές τροφές κάνουν καλό και ποιές όχι και τόσο (κλικ στην εικόνα).
Ένα πολύ ωραίο πρόγραμμα “τρέχει” αυτή τη στιγμή στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο το οποίο έχει σχέση με τη διατροφή. Αξίζει να πάτε με τα παιδιά σας αν είστε Αθήνα και δουλεύετε το θέμα.
Για τους γονείς, και όχι μόνο, που παρακολουθούν τα Προσχολικά έχω δύο χρήσιμες συνδέσεις. Η μία έχει να κάνει με το έντυπο του Ιδρύματος Αριστοτέλη Δασκαλόπουλου και αφορά στην “Ισορροπημένη διατροφή και άσκηση” των παιδιών,
και η άλλη είναι ιδέες, από το πολύ ωραίο site του Ευτύχη Μπλέτσα, για σχολικά σνακ και μικρογεύματα που μπορείτε να δίνετε στα παιδιά. (πρώτη φορά γράφω κάτι σε αυτό το μπλοκάκι και το νιώθω τόσο άκυρο…).
Τέλος, μιλήσαμε για αυτά που δεν πρέπει να κάνουμε οταν τρώμε και για να το δικαιολογήσουμε διαβάσαμε το “Μάκη Ενζυμάκη”.
Keep walking συνάδελφοι με όσο πιο πολύ μεράκι μπορείτε. Ο καθένας από μας είναι ο καπετάνιος ενός μικρού καραβιού. Οφείλουμε να το φτάσουμε στον προορισμό του με όποιες δυσκολίες. Άλλωστε εαν ο εκπαιδευτικός, δεν έχει το ψυχικό σθένος τότε ποιός επαγγελματίας το έχει;
Με το κλείσιμο της υπέροχης αυτής ανάρτησης...με αποτελείωσες Μυρτώ μου!!!!!!!!!!!!!!!!! Εύγε!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν δεν στηρίξουμε ο ένας τον άλλον θα μας τρελλάνουν:)
ΑπάντησηΔιαγραφή