Επαγγέλματα που έχουν σχέση με το βιβλίο. Αυτό ήταν το θέμα μας για σήμερα και χρησιμοποιήσαμε για να το προσεγγίσουμε το παρακάτω υλικό.
Αφού μιλήσαμε για τα επαγγέλματα τα τοποθετήσαμε σε μια λογική σειρά. Από την ιδέα για τη δημιουργία ενός βιβλίου μέχρι και τον αναγνώστη.
Στη συνέχεια, δώσαμε έμφαση στη δουλειά του βιβλιοθηκάριου και μάλιστα περιηγηθήκαμε στην ιστοσελίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης.
Τέλος αποφασίσαμε να κάνουμε τους βιβλιοθηκάριους της δικιάς μας βιβλιοθήκης και να χωρίσουμε τα βιβλία με βάση το μέγεθός τους.
Μάλιστα κάναμε και υποθέσεις για το πόσα βιβλία από κάθε ομάδα χωράνε σε ένα ράφι της βιβλιοθήκης μας- το ένα δίπλα στο άλλο (π.χ δύο από τη μεγάλη ομάδα, τρία από τη μεσαία κτλ). Ακόμα κάναμε και συνδυασμούς μεγεθών: ένα μεγάλο βιβλίο και δύο μικρά, δύο μεσαία και ένα μικρό κτλ.
Αυτή η δραστηριότητα είναι ωραία για να καταλάβουν τα παιδιά την έννοια της λέξης “ισοδύναμο” (προσέξτε όχι “ισόποσο” γιατί δεν μετράμε ποσότητες, αλλά τη σχέση μεταξύ δύο συνόλων). Άρα το ίδιο ράφι μπορεί να γεμίσει με διαφορετικούς (τρόπους) συνδυασμούς μεγεθών που είναι όλοι μεταξύ τους ισοδύναμοι.
Πολύ καλό σας Σ/Κ. Keep walking xxx
Αφού μιλήσαμε για τα επαγγέλματα τα τοποθετήσαμε σε μια λογική σειρά. Από την ιδέα για τη δημιουργία ενός βιβλίου μέχρι και τον αναγνώστη.
Στη συνέχεια, δώσαμε έμφαση στη δουλειά του βιβλιοθηκάριου και μάλιστα περιηγηθήκαμε στην ιστοσελίδα της Εθνικής Βιβλιοθήκης.
Τέλος αποφασίσαμε να κάνουμε τους βιβλιοθηκάριους της δικιάς μας βιβλιοθήκης και να χωρίσουμε τα βιβλία με βάση το μέγεθός τους.
Μάλιστα κάναμε και υποθέσεις για το πόσα βιβλία από κάθε ομάδα χωράνε σε ένα ράφι της βιβλιοθήκης μας- το ένα δίπλα στο άλλο (π.χ δύο από τη μεγάλη ομάδα, τρία από τη μεσαία κτλ). Ακόμα κάναμε και συνδυασμούς μεγεθών: ένα μεγάλο βιβλίο και δύο μικρά, δύο μεσαία και ένα μικρό κτλ.
Αυτή η δραστηριότητα είναι ωραία για να καταλάβουν τα παιδιά την έννοια της λέξης “ισοδύναμο” (προσέξτε όχι “ισόποσο” γιατί δεν μετράμε ποσότητες, αλλά τη σχέση μεταξύ δύο συνόλων). Άρα το ίδιο ράφι μπορεί να γεμίσει με διαφορετικούς (τρόπους) συνδυασμούς μεγεθών που είναι όλοι μεταξύ τους ισοδύναμοι.
Πολύ καλό σας Σ/Κ. Keep walking xxx
Εξαιρετική όπως πάντα η εργασία σας!! Ωστόσο, το επάγγελμα είναι "βιβλιοθηκονόμος" και ελπίζω η τάξη σας να μεγαλώσει σε μια κοινωνία που ο βιβλιοθηκάριος θα διαφέρει από τον αποθηκάριο τουλάχιστον κατά την κατάληξη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ φίλε/η μακάρι οι λέξεις να έκαναν την ουσία γιατί αυτό θα μας γλίτωνε χρόνο. Όμως την ουσία την κάνουν οι πράξεις των ανθρώπων. Το αν ο βιβλιοθηκάριος/ βιβλιοθηκονόμος που θα συναντήσουν αύριο τα παιδιά μου αποδειχτεί αποθηκάριος σε αυτό θα φταίει η στάση του ως επαγγελματίας και"ουχί" ο τίτλος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι αυτό στο λέει μία νηπιαγωγός-παιδοκόμος-βρεφονηπιοκόμος-παιδαγωγός-baby sitter ή όπως αλλιώς τελως πάντων μας αποκαλεί ο κόσμος;)
Όπως και να χει, το σχόλιο το καταλαβαίνω και η απάντησή μου είναι φυσικά υποκειμενική. Πολλά φιλιά;)
jordan 4
ΑπάντησηΔιαγραφήggdb outlet
supreme outlet
off white shoes
kevin durant shoes
golden goose outlet
yeezy shoes
goyard bag
ggdb
jordan travis scott