Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

“Κυρία τελείωσα, τί να κάνω τώρα”;

          Μη μου πείτε οτι δεν την ακούτε χιλιάδες φορές την ερώτηση αυτή μέσα στη μέρα σας. Και μάλιστα όταν θα πρέπει ταυτόχρονα να απαντήσετε σε άλλες 2-3, να ξεκολλήσετε το χαρτί που κόλλησε στο φωτοτυπικό και ο συνάδελφος που χρειάζεται τις φωτοτυπίες δεν ξέρει πώς να το βγάλει και να σηκώσετε το τηλέφωνο που χτυπάει επίμονα. Μια ομορφιά!

Φτιάχνουμε, λοιπόν, ένα κουτάκι δραστηριοτήτων όπου το παιδί που τελείωσε με τη δουλειά του, επιλέγει τυχαία μία δραστηριότητα και απασχολείται σε αυτήν με ησυχία μέχρι να τελειώσουν οι υπόλοιποι. Οι τρόποι κατασκευής είναι ανεξάντλητοι. Εγώ έφτιαξα κάτι τέτοιο:

IMG_0387 IMG_0389

wdfqs

 

Τα ξυλάκια (γλωσσοπίεστρα!) τα έφτιαξα με την ίδια μέθοδο που έγιναν και τα μανταλάκια εδώ. Συμβουλή: μην επιτρέψετε να επιλέξουν πάνω από  δύο δραστηριότητες κάθε παιδί ώστε να μην το εκλάβουν σαν παιχνίδι και φτάσουν στο σημείο να τσακώνονται για τα ξυλάκια.

Εφαρμόστε το από την αρχή με συνέπεια και δεν θα χάσετε.

Όσο για τη διάταξη των Στοιχείων της ιστορίας που σας υποσχέθηκα εχθές:

Untitled  IMG_0396

Οι καρτέλες είναι ενωμένες μεταξύ τους με κρικάκια αλυσίδας που αγόρασα από μαγαζί με υλικά οικοδομών. Έτσι διπλώνει και αποθηκεύεται πανεύκολα, όμως μπορείτε να το φτιάξετε όπως εσείς θέλετε και σας βολεύει.

 

Keep walking ladies and gents:)

6 σχόλια:

  1. ΤΕΛΕΙΑ ξυλάκια!!! Και πόσο χρήσιμα! ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσες φορές θα το γράψω;!
    ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας είναι καλά το διαδίκτυο κορίτσια μου που μας εμπνέει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου λύνεις τα χέρια συνάδελφε! Με τόσα παιδιά στην τάξη και τόσα πράγματα που πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα, τα ξυλάκια θα σώσουν σε πολλές περιπτώσεις την κατάσταση. Ακόμα καλύτερα, αν δίπλα στο κουτάκι βάλουμε και έναν πίνακα όπου η κάθε φράση αντιστοιχεί με μία εικόνα, θα γλιτώσουμε και από το "πες μου, οχι ΠΕΣ ΜΟΥ τί λέει εδώ" ενώ έχουμε ταυτόχρονα να μοιράσουμε κόλλες, να απαντήσουμε στο τηλέφωνο και να βρούμε τη σφουγγαρίστρα...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή