Σήμερα, προσεγγίσαμε τις διαβαθμίσεις της έντασης του αέρα (μποφόρ) και παρατηρήσαμε τις παρακάτω εικόνες αλλά και τα δύο βιντεάκια.
Μετά μάθαμε για το ανεμόμετρο που μετράει την ταχύτητα του αέρα και δείξαμε πώς αυτό λειτουργεί ενώ δοκιμάσαμε να περιστρέψουμε με διαφορετική ταχύτητα κάθε φορά ένα αυτοσχέδιο δικό μας ανεμόμετρο.
Τέλος, μιλήσαμε για την κατεύθυνση που έχει ο αέρας και ότι αυτή προσδιορίζεται από τα σημεία του ορίζοντα. Όταν μάθαμε για την πυξίδα σε προηγούμενη ενότητα μιλήσαμε ήδη για τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οπότε τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα. Παίξαμε, λοιπόν, ένα παιγνίδι όπου τέσσερα παιδιά ήταν τα σημεία του ορίζοντα και στην μέση βρισκόταν ένα δάσος με δέντρα (τα υπόλοιπα παιδιά με τα χέρια σηκωμένα ψηλά). Όταν έλεγα “ να φυσήξει δυνατά ένας ανατολικός άνεμος” το παιδί-ανατολή φυσούσε ένω τα παιδιά- δέντρα έπρεπε να κατευθύνουν τα χέρια τους- κλαδιά στη σωστή φορά. Αφού παίξαμε το παιγνίδι φτιάξαμε και ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
(νήπια) (προνήπια)
Keep walking;)
Μετά μάθαμε για το ανεμόμετρο που μετράει την ταχύτητα του αέρα και δείξαμε πώς αυτό λειτουργεί ενώ δοκιμάσαμε να περιστρέψουμε με διαφορετική ταχύτητα κάθε φορά ένα αυτοσχέδιο δικό μας ανεμόμετρο.
Τέλος, μιλήσαμε για την κατεύθυνση που έχει ο αέρας και ότι αυτή προσδιορίζεται από τα σημεία του ορίζοντα. Όταν μάθαμε για την πυξίδα σε προηγούμενη ενότητα μιλήσαμε ήδη για τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα, οπότε τα παιδιά ήταν εξοικειωμένα. Παίξαμε, λοιπόν, ένα παιγνίδι όπου τέσσερα παιδιά ήταν τα σημεία του ορίζοντα και στην μέση βρισκόταν ένα δάσος με δέντρα (τα υπόλοιπα παιδιά με τα χέρια σηκωμένα ψηλά). Όταν έλεγα “ να φυσήξει δυνατά ένας ανατολικός άνεμος” το παιδί-ανατολή φυσούσε ένω τα παιδιά- δέντρα έπρεπε να κατευθύνουν τα χέρια τους- κλαδιά στη σωστή φορά. Αφού παίξαμε το παιγνίδι φτιάξαμε και ένα σχετικό φύλλο εργασίας.
(νήπια) (προνήπια)
Keep walking;)
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ...ΤΙ ΩΡΑΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ...ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΜΙΑ ΧΑΡΗ...ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΑΣ,ΘΑ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΦΩΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑΣ,ΜΕ ΘΕΜΑ Π.Χ ΤΗ ΒΡΟΧΗ, ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ?ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ Η ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΛΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ...Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ...ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ...ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΚΟΜΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ...
Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο η σύμβουλος σας ζητάει δραστηριότητες. Να τις κάνει τι; Δίνετε εξετάσεις για το αν μπορείτε να οργανώσετε μια δραστηριότητα δεν κατάλαβα. Ποιός είναι ο σκοπός ακριβώς;
ΔιαγραφήΌπως και να 'χει θα προτιμούσα να μου δώσεις το e-mail σου ώστε να ξέρω σε ποιόν απευθύνομαι και μόλις σκεφτώ κάτι θα σου απαντήσω:)
Φυσικά εαν κάποιος συνάδελφος έχει να προτείνει μια "πρωτότυπη βροχερή ιδέα" για την κ. σύμβουλο της συναδέλφου...be my guest!
Φιλιά
Καλησπέρα σας! θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποιο εύκολο πείραμα (για παιδιά α-β δημοτικου - νηπιαγωγειου) ωστε να περασω την εννοια της δυναμης του αερα? και να μπορέσω να το εντάξω σε μια ιστορια Ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφή