Σήμερα αναρρωτηθήκαμε πώς αλλάζουν η μέρα με τη νύχτα και γιατί συμβαίνει αυτό. Και ενώ όλοι νόμιζαν οτι ο ήλιος ταξιδεύει πέρα δώθε στη Γή και αλλάζει τα πάντα, είδαμε το παρακάτω βίντεο,
και καταλάβαμε οτι δεν είμαστε το κέντρο του σύμπαντος:)
Κάναμε αναπαράσταση με την υδρόγειο σφαίρα της τάξης αυτού που είδαμε και μετά ή ομάδα των προνηπίων προσπάθησε να ομαδοποιήσει τις εικόνες που έδωσα σε : γεγονότα της μέρας και της νύχτας. Ακόμα, βάλαμε σε χρονική σειρά όλες τις εικόνες ώστε να ολοκληρωθεί ένα 24ωρο.
Οι εικόνες είναι από τη σειρά του Κέδρου: Η μέρα μου (το πρωϊ, το απόγευμα, το βράδυ, τη νύχτα).
Μετά έδωσα στα προνήπια τέσσερις εικόνες, δύο για τη μέρα και δύο για το βράδυ τις οποίες έπρεπε να χρωματίσουν, να κόψουν και να κολλήσουν επάνω σε κίτρινο χαρτί, της ημέρας και σε γαλάζιο, της νύχτας.
Με τα νήπια, βρήκαμε λέξεις που δηλώνουν ενέργεια (ρήματα) και τις ομαδοποιήσαμε (μέρα-νύχτα).
Στη συνέχεια, έδωσα σε κάθε νήπιο δύο κίτρινα και δύο γαλάζια χαρτάκια και έπρεπε να διαλέξουν από τη λίστα των λέξεων τέσσερις λέξεις για να τις γράψουν στα αντίστοιχα χαρτάκια.
Μετά όλοι μας, ζωγραφίσαμε και κόψαμε το φεγγάρι και τον ήλιο και βάλαμε πάνω τους τις λέξεις που είχαμε αντιγράψει (νήπια),
και τις εικόνες που είχαμε κόψει (προνήπια),
Keep walking xxx
και καταλάβαμε οτι δεν είμαστε το κέντρο του σύμπαντος:)
Κάναμε αναπαράσταση με την υδρόγειο σφαίρα της τάξης αυτού που είδαμε και μετά ή ομάδα των προνηπίων προσπάθησε να ομαδοποιήσει τις εικόνες που έδωσα σε : γεγονότα της μέρας και της νύχτας. Ακόμα, βάλαμε σε χρονική σειρά όλες τις εικόνες ώστε να ολοκληρωθεί ένα 24ωρο.
Οι εικόνες είναι από τη σειρά του Κέδρου: Η μέρα μου (το πρωϊ, το απόγευμα, το βράδυ, τη νύχτα).
Μετά έδωσα στα προνήπια τέσσερις εικόνες, δύο για τη μέρα και δύο για το βράδυ τις οποίες έπρεπε να χρωματίσουν, να κόψουν και να κολλήσουν επάνω σε κίτρινο χαρτί, της ημέρας και σε γαλάζιο, της νύχτας.
Με τα νήπια, βρήκαμε λέξεις που δηλώνουν ενέργεια (ρήματα) και τις ομαδοποιήσαμε (μέρα-νύχτα).
Στη συνέχεια, έδωσα σε κάθε νήπιο δύο κίτρινα και δύο γαλάζια χαρτάκια και έπρεπε να διαλέξουν από τη λίστα των λέξεων τέσσερις λέξεις για να τις γράψουν στα αντίστοιχα χαρτάκια.
Μετά όλοι μας, ζωγραφίσαμε και κόψαμε το φεγγάρι και τον ήλιο και βάλαμε πάνω τους τις λέξεις που είχαμε αντιγράψει (νήπια),
και τις εικόνες που είχαμε κόψει (προνήπια),
Keep walking xxx
Πολύ όμορφη δουλειά με στοχευμένες δραστηριότητες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τρόπος που δουλεύεις και οργανώνεις τις δραστηριότητες είναι πραγματικά αξιοζήλευτος. Συγχαρητήρια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την ενθάρρυνση;)
ΑπάντησηΔιαγραφή