Και αφού μιλήσαμε για τους παραδοσιακούς χωρούς της Ελλάδας είδαμε και κάποιους άλλων χωρών. Της Ιρλανδίας, της Ινδίας, της Ιαπωνίας, της Ρωσίας και της Αφρικής. Παρακολουθήσαμε χορούς Ballroom αλλά και Λάτιν, μπαλέτο αλλά και μοντέρνους χορούς όπως το χιπ χοπ. Τα παιδιά επέλεξαν ο καθένας τον αγαπημένο του χορό και μετά τους είπα για την ιστορία ενός τσακωμού ανάμεσα σε μια μπαλαρίνα και έναν χιπ-χοπερ όπου ο καθένας υποστήριζε οτι το δικό του είδος χορού είναι το καλύτερο. Έτσι αποφάσισαν να κάνουν έναν αγώνα και να βάλουν εμάς ως κριτές.
Η απόφαση των “κριτών” ήταν ομόφωνη και άμεση: ο αγώνας ήταν ισόπαλος. Αυτό είναι ένα υπέροχο διαφημιστικό σποτάκι για να δώσετε στα παιδιά να καταλάβουν οτι τα διαφορετικά είδη χορού είναι αποτέλεσμα της δικής μας διαφορετικότητας και αντανακλούν την ομορφιά της.
Με αφορμή τα είδη χορού που γνωρίσαμε, μιλήσαμε για τους σχηματισμούς που χρησιμοποιούν οι χορευτές. Έτσι καταλήξαμε στα ζευγάρια, τις ευθείες και τους κύκλους και παίξαμε με τις έννοιες αυτές κάνοντας μαθηματικά;).
Τα προνήπια:
και τα νήπια χωρισμένα σε δύο ομάδες μέτρησαν και κόλλησαν τα ζώα σε κύκλο και ευθεία με τη σωστή σειρά από το 11-20. Έτσι σχημάτισαν δύο διαφορετικές χορευτικές ομάδες.
Keep dancing xxx
Πολύ ωραίες οι ιδέες σου Μυρτώ μου! Καλό Σαβ/κο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σαι καλά κοπελούδι μου;)
ΑπάντησηΔιαγραφή