Πέμπτη, 18 Απριλίου 2013

Πεταλούδες μεγάλες και μικρές

         Στο επόμενο στάδιο τα παιδιά παρακολούθησαν το παρακάτω βίντεο. Τους ζήτησα να το παρατηρήσουν προσεκτικά και να μου πουν τι συμπέρασμα έβγαζαν απ’ αυτό.
Έτσι, επικεντρωθήκαμε στην διαφορετικότητα που υπάρχει στη φύση και καταλήξαμε οτι  αυτή είναι που κάνει τον κόσμο μας όμορφο. Και, φυσικά, επεκτείναμε το συμπέρασμα αυτό και στους ανθρώπους.
Μετά, απόφασίσαμε να γίνουμε εντομολόγοι και να κάνουμε μετρήσεις και παρατηρήσεις επάνω σε διαφορετικές πεταλούδες. Τα παιδιά σχημάτισαν ζευγάρια, ένα νήπιο μαζί με ένα προνήπιο και αφού μελετήσαμε τον χάρακα και μιλήσαμε για το μέτρο και τις υποδιαιρέσεις του, ξεκινήσαμε την εργασία μας.
Τα νήπια μέτρησαν με χάρακες και κατέγραψαν το αποτέλεσμα στο χαρτάκι (σε προσέγγιση εκατοστού),
IMG_2752 IMG_2754

και τα προνήπια με κορδέλες.
IMG_2755
Μετά τοποθετήσαμε τις μετρήσεις σε σειρά από την μεγαλύτερη στη μικρότερη και βγάλαμε συμπεράσματα τύπου: “η πεταλούδα της ομάδας μου έχει μήκος 10 εκ.” / “είναι η τρίτη μεγαλύτερη πεταλούδα του πίνακα”/ “είναι η μεγαλύτερη από όλες” κτλ
IMG_2762
                                          PET3 ΠΕΤ2 ΠΕΤΑΛ1

Μετά τα αγόρια χωρισμένα σε τρεις ομάδες, επεξεργάστηκαν τις πληροφορίες που έφεραν τα τρία κορίτσια της τάξης μας σχετικά με την αγαπημένη τους πεταλούδα (φυλλάδιο που έδωσα μόνο στα κορίτσια την προηγούμενη μέρα και τους ζήτησα να το φέρουν την επόμενη).
στοιχεία πεταλούδας
και μεταμφίεσαν τα κορίτσια στις πεταλούδες που είχαν βρει;)
IMG_2766IMG_2770
IMG_2772IMG_2780
Έτοιμες οι πεταλούδες!
IMG_2783
Keep walking xxx

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετική η προσπάθεια εξοικείωσης με τον χάρακα. Μπράβο Μυρτώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή