Σήμερα μιλήσαμε για την ανατομία των λουλουδιών. Σε ένα χαρτόνι καταγράψαμε αυτά που γνώριζαν ήδη τα παιδιά για τα μέρη ενός λουλουδιού και εμπλουτίσαμε το λεξίλόγιό μας με νέες λέξεις.
Βέβαια, δεν παραλείψαμε να συζητήσουμε για τη χρησιμότητα του κάθε μέρους και τη λειτουργία του. Γιατί χρειάζονται τα λουλούδια (φυτά) τις ρίζες, ποιος ο ρόλος του μίσχου και των φύλλων κτλ. Για να δείξουμε, μάλιστα, πως το νερό που μεταφέρετε σε όλο το λουλούδι μέσω του μίσχου κάνει τα πέταλά του να ανοίγουν σιγά σιγά κάναμε το παρακάτω εύκολο πείραμα.
Ακόμα, αντιγράψαμε τις λέξεις που αφορούσαν στην ανατομία του λουλουδιού στα σωστά κουτάκια (νήπια) και τις κολλήσαμε (προνήπια).
Τελειώσαμε, προσεγγίζοντας την έννοια του κλάσματος μέσα από την παρακάτω κατασκευή/κολάζ.
Ξεκινήσαμε από το “όλο" που στην περίπτωση των λουλουδιών μας ήταν το 7 από τα 7 πέταλα (7/7). Ανάλογα με τα χρώματα που χρησιμοποίησε το κάθε παιδί έγραψε τις κλασματικές σχέσεις στο κουτάκι από κάτω. Μετά όλοι μαζί στην παρεούλα “διαβάσαμε” ο καθένας αυτά που γράψαμε. Τα παιδιά μου έλεγαν προφορικά αυτό που συμβόλιζε το κλάσμα (π.χ 2/4 = 2 από τα 4 πέταλα είναι πράσινα) και εγώ έγραφα το χρώμα που μου έλεγαν δίπλα στο αντίστοιχο κλάσμα.
Και κάπως έτσι τελείωσε και η σημερινή μας μέρα. Keep walking xxx
Εξαιρετική η προσέγγιση της έννοιας του κλάσματος, Μυρτώ. Μπράβο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε κυρία Τάνια;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ έξυπνο τό πείραμα με το λουλούδι!θα σου το κλέψω:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε μεγάλη μου χαρα;)
Διαγραφή