Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου 2015

Φως: γλώσσα, μαθηματικά και ένα παιχνίδι

         Στα πλαίσια της ενότητας για το φως εξασκηθήκαμε στον περιγραφικό λόγο χρησιμοποιώντας την παρακάτω παρουσίαση (κλικ) στην εικόνα)

image

Φρόντισα τα παιδιά να χρησιμοποιούν συγκεκριμένες λέξεις κάθε φορά, όπως ξεκινάει ή καταλήγει, μπροστά από, πίσω, ανάμεσα. Μετά την πρώτη περιγραφή τους ζητούσα να περιγράψουν πάλι δίνοντας περισσότερες πληροφορίες π.χ περνάει πίσω από μία κόκκινη ομπρέλα.

Παίξαμε, επίσης, ένα παιχνίδι μαθηματικών με σκιές. Έφτιαξα ένα φωτεινό κουτί με λαμπάκια (χριστουγέννων;) και κάτω από το καπάκι κόλλησα τους αριθμούς από το 11-20. Τα παιδιά καλούνται να κοιτάξουν τις σκιές των αριθμών και να τις αποτυπώσουν με την σωστή σειρά επάνω σε ένα ημιδιαφανές χαρτί.

20150116_085855

20150116_090652

Στη συνέχεια, τις κόβουν και τις κολάνε πάλι με την σωστή σειρά.

20150116_085518    11-20 σκιές

Τέλος, ένα από τα ψυχοκινητικά παιχνίδια που παίξαμε αυτές τις μέρες ήταν και το ποιος θα καταφέρει να βρει το δρόμο να ξεφύγει από τη σπηλιά του δράκου; Που λέτε ο δράκος, έδεσε τα παιδιά ανα δύο πισθάγκωνα και τα έβαλε βαθιά μέσα στην σκοτεινή σπηλιά του. Μάλιστα, σε ένα από τους δύο έδεσε και τα μάτια. Τα ζευγάρια θα πρέπει να αποφύγουν τα διάφορα εμπόδια της σπηλιάς (τουβλάκια) και με συντονισμένες κινήσεις να μαζέψουν τις λάμπες που υπάρχουν σκόρπιες στην σπηλιά. Όποια ομάδα μαζέψει τις περισσότερες και καταφέρει να φωτίσει τον δρόμο για την έξοδο της σπηλιάς κερδίζει!

Ένα θα πω. Ποοοολύ γέλιο!

                                           20150115_113915        

  20150115_114012                     20150115_114045

Σας ασπάζομαι;) Keep walking xxx

1 σχόλιο:

  1. Πολύ πρωτότυπη η ιδέα με τις σκιές. Είμαι σίγουρη για το πόσο καλά περάσατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή