Η επιστροφή των πουλιών που είχαν μεταναστεύσει το φθινόπωρο σε άλλες χώρες ήταν ένα από τα θέματα που συζητήσαμε αναφορικά με την άνοιξη. Σκεφτήκαμε τους λόγους, εκτός από τον καλό καιρό, που οδηγούν σε αυτή την επιστροφή (εύρεση τροφής, αναπαραγωγή κτλ) και για να καταλάβουμε πώς λειτουργεί αυτή η αλυσίδα στη φύση φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή (έμπνευση από το βιβλίο που διαβάσαμε πριν μέρες)
Τα νήπια βρήκαν στις προτάσεις τις λέξεις που έλειπαν και αφού τις αντέγραψαν έκοψαν και κόλλησαν την υπόλοιπη κατασκευή. Τα προνήπια μπορούν να αντιστοιχίσουν
Τον ήλιο δεν σας τον βάζω. Διπλώστε ένα χαρτί στη μέση, κάντε με ένα cd το περίγραμμα του ήλιου ακριβώς εκεί που βρίσκεται η τσάκιση και προσθέστε τριγωνικές ακτίνες περιμετρικά. Μπορούν να τον φτιάξουν και τα παιδιά;).
Φυσικά τα πουλιά χρειάζονται και φωλιές. Εγώ έφτιαξα τις δικές μας με κλαδιά κλαίουσας ιτιάς και έτσι όλα τα πετούμενα βρήκαν στέγη στην τάξη μας…
…για να γεννήσουν τα αυγά τους.
Και αν καμιά φορά μπερδεύονταν (καλή ώρα όπως τα αυγά δύο πουλιών που μοιάζουν πολύ μεταξύ τους της κας Ζ και της κας Ξ), ήμασταν εμείς εκεί για να δώσουμε λύση στο πρόβλημα.
Καλό Σ/Κ, Keep walking xxx
ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙ! ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΣΚΑΣΕΣ ΟΜΩΣ! Α, ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΑΚΑΘΕΚΤΗ ΜΕ ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ (ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ, ΧΑ ΧΑ!) ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΒΚ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε Μαρία, η ζωή προχωράει παιδάκι μου! Δεν μπορώ άλλο μικρόκοσμο;)
ΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΖΟΥΖΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΙΑ (ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ). ΕΓΩ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΜΥΡΤΩ!
Καλό κορίτσι η Άρι και με προίκα!
Διαγραφή