Και αφού γνωρίσαμε τα ελληνικά πελάγη, σειρά είχαν τα νησιωτικά συμπλέγματα.
Εξηγήσαμε την σημασία της λέξης “σύμπλεγμα” και μετά τα αναζητήσαμε στον χάρτη.
Ύστερα, γίναμε καπετάνιοι και οδηγήσαμε το καράβι μας στον προορισμό του ακολουθώντας την σωστή πορεία (νήπια) ή την πορεία που μας υποδείκνυε το σχήμα (προνήπια).
Ακόμα, συμπληρώσαμε την παρακάτω εργασία με την βοήθεια των γονιών μας στο σπίτι
και την επόμενη ημέρα την παρουσιάσαμε στην ομάδα.
Δώσαμε έμφαση κυρίως στο πώς λέγονται οι κάτοικοι των νησιών και παίξαμε με τις καταλήξεις.
Τέλος, βρήκαμε στον χάρτη 2 ζευγάρια νησιών και συγκρίναμε τα μεγέθη τους συμπληρώνοντας την άσκηση.
Και το ταξίδι μας στις ελληνικές θάλασσες συνεχίζεται:) Keep walking xxx
Μυρτώ μου εκπληκτική δουλειά όπως πάντα! Μου άρεσαν πολύ τα φύλλα εργασίας και το φύλλο καταγραφής που συμπλήρωσαν τα παιδιά στο σπίτι!Μια απορία μόνο..... δεν κατάλαβα πώς συμπληρώνεται η τελευταία άσκηση με τη σύγκριση των νησιών...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην πρώτη σχέση τα παιδιά θα πρέπει να επιλέξουν δύο νησιά όπου το πρώτο θα είναι μεγαλύτερο από το δεύτερο. Θα τα βρουν στον χάρτη και απλά θα αντιγράψουν τα ονόματά τους.
ΔιαγραφήΣτην δεύτερη σχέση θα κάνουν το αντίθετο.
Αυτή είναι μια δραστηριότητα που μπορεί να γίνει με ομάδες 2-3 παιδιών που δουλεύουν με έναν χάρτη. Μία ομάδα κάθε φορά. Άρα μπορείς να την έχεις σαν στάνταρ δραστηριότητα στη γωνιά των μαθηματικών για 3-4 μέρες μέχρι να περάσουν όλα τα νήπιά σου απ' αυτήν. Όταν θα έχουν κάνει όλοι την δραστηριότητα μπορείτε να διαβάσετε στην παρεούλα τις απαντήσεις των παιδιών, να βρείτε τα νησιά στον χάρτη για να αξιολογήσετε την ορθότητά τους.
Τώρα κατάλαβα τι ρόλο παίζουν τα ψαράκια! Ευχαριστώ Μυρτώ.....
ΑπάντησηΔιαγραφή