Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Η Λερναία Ύδρα

      Και από τον Ποσειδώνα και το σόι του περνάμε στα μυθολογικά τέρατα που σχετίζονται με τον νερό ξεκινώντας από την Λερναία Ύδρα.
Ακούσαμε την ιστορία του Ηρακλή και της Λερναίας Ύδρας από την Kidepedia και μετά αποφασίσαμε να φτιάξουμε το δικό μας τέρας για την τάξη μας.
Έτσι, κόψαμε τους φιδολαιμούς
20150430_095223
βάψαμε τα στόματα κατακόκκινα,
20150430_095143
και ετοιμάσαμε αγκαθωτά κεφάλια και μάτια.
20150430_095118

Και έτοιμη η κυρα–Λερναία!
20150430_110311

Μετά γίναμε Ηρακλήδες και αρχίσαμε να κόβουμε κεφάλια και να ανάβουμε φωτιές για να μην ξαναδημιουργηθούν νέα. Κοινώς, κάναμε εξάσκηση στην αφαίρεση:).
20150430_114839
Όμως καμιά φορά δεν προλαβαίναμε να βάλουμε φωτιά και φύτρωναν δύο καινούργια κεφάλια στην θέση του κομμένου. Ε, τότε κάναμε προσθέσεις.
Αυτό το παιχνιδάκι είχε μεγάλη επιτυχία στην προσέγγιση των πράξεων και σας το προτείνω ανεπιφύλακτα αν ασχοληθείτε με μυθολογία.
             λερναία ύδρα1λερναία ύδρα2 φωτια κεφάλια 2κεφάλια 1
Εμείς πάντως, τo “φάγαμε” το ένα το τέρας. Πάμε γι’ άλλα;) Keep walking xxx

12 σχόλια:

  1. ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ! ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω διδάξει στην κόρη μου όλες τις αναρτήσεις σου σχεδόν (δεν είμαι νηπιαγωγός, αλλά μητέρα που αναγνωρίζει τι μπορεί να προσφέρει η βαθμίδα του νηπιαγωγείου στη διαμόρφωση ενός ανθρώπου)...Πέρα από τη γενναιοδωρία σου,το αίσθημα ευθύνης που σε διακατέχει και τις αναμφίβολα έξοχες ικανότητες σου είσαι και εξαίρετος άνθρωπος (εύκολα απορρέει από ιδιαίτερα σχόλιά σου όταν γράφεις). Σε σέβομαι απεριόριστα και σε αισθάνομαι δικό μου άνθρωπο. Σου σφίγγω το χέρι, όπου κι αν είσαι και σε ευχαριστώ που έφτιαξες αυτό το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ένα βραβειάκι με πολλή αγάπη.... http://nipiagogosgiapanta.blogspot.gr/2015/05/blog-post_7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΑ ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΛΕΡΝΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ για την ανατροφοδότηση. Είναι πολύ σημαντική για μένα και τα παιδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για τα παιδιά σου (αν εννοείς τους μαθητές σου βέβαια) σημαντική είσαι μόνο εσύ και να κάνουν και το σταυρό τους αυτά και οι μητέρες τους που έχουν τέτοια δασκάλα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά ζηλεύω πολύ που εμείς όπως τους τα πάμε έτσι μας τα γυρνάνε και χειρότερα. Η κόρη μου για ένα χρόνο τώρα άκουσε ένα παραμύθι μόνο στο σχολείο και έμαθε τις κόλλες Α4 για να ζωγραφίζουν όλη μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι που σας έτυχε τέτοια συνάδελφος, αλλά δεν είναι ο κανόνας ευτυχώς. Αν γενικώς μπαίνεις σε blog νηπιαγωγών θα το έχεις ήδη καταλάβει αυτό. Ωστόσο, η πολιτεία θα πρέπει να φροντίσει ώστε σε αυτή τη δουλειά να είναι αποκλειστικά και μόνο εκείνοι που ΘΕΛΟΥΝ να την κάνουν. Και αυτό δεν είναι δύσκολο να γίνει. Πρέπει απλά να ανεβάσεις τα μόρια των πανελληνίων στα επίπεδα των ιατρικών σχολών. Άλλωστε, μετά την υγεία ενός ανθρώπου η παιδεία είναι το σημαντικότερο αγαθό. Από εκεί και πέρα τα πανεπιστήμια θα πρέπει να κρίνουν ποιοι είναι αυτοί που ΜΠΟΡΟΥΝ.
      Όπως κατάλαβες αν η πολιτεία δεν παίρνει το θέμα παιδεία στα σοβαρά δεν μπορείς να περιμένεις από τους υπαλλήλους της να κάνουν το ίδιο. Αλλά και σαν πολίτες είμαστε συνυπεύθυνοι όσο μένουμε απαθείς και δεν διεκδικούμε όχι από τον υπάλληλο αλλά από την πολιτεία εκείνο που αξίζουν τα παιδιά μας. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Σ΄ευχαριστώ που ασχολήθηκες με το πρόβλημά μου και δεν διαφωνώ με τις απόψεις σου στο ελάχιστο. Είμαι η ίδια γιατρός (μιας κ ανέφερες το επάγγελμα) σε μια μικρή πόλη και πίστεψέ με εγώ ειδικά δεν βλέπω διαφορά σημαντικότητας στα επαγγέλματα-λειτουργήματα.Εγώ την υγεία του σώματος, εσύ την υγεία της συμπεριφοράς , την δίψα για μάθηση και παιχνίδι την υγεία του μυαλού κ της ψυχής στην τελική και μάλιστα στα χρόνια που μπορεί να γίνουν διορθωτικές κινήσεις(δική μου άποψη πάλι). Απλά και τα δύο σ΄αυτή τη χώρα εναπόκεινται στο φιλότιμο του καθενός.
      Είμαι σε άδεια όλη αυτή τη χρονιά και ναι είδα στις ιστοσελίδες μεράκι που δεν το φανταζόμουν, εσύ όμως με βοήθησες πέρα από την θεματολογία και ασκησούλες και κατασκευούλες στο δυσκολότερο, το πως τα προσεγγίζουμε, πως μιλάμε σε παιδιά αυτής της ηλικίας. Σχεδόν γράφεις διαλόγους (αφού θέλω κι εγώ να παρακολουθήσω που λέω κ στον άντρα μου). Ευχαριστώ για το χώρο κ όλα

      Διαγραφή
    3. κι έλεγα να μην το ξεχάσω, αλλά...Η δουλειά που γίνεται στο νηπιαγωγείο δεν μπορεί να γίνει σπίτι. Λείπουν οι συμμαθητές, λείπει ο χώρος της μάθησης που δεν είναι το σπίτι, λείπουν όλα. Αυτό που προσπαθώ να κάνω διαμορφώνοντας δικό μας χώρο, βάζοντας κουκλάκια για συμμαθητές (να μπορώ να κάνω κ καμιά παρατήρηση) και φτιάχνοντας αερόστατο (το καλύτερό σου) είναι να αγαπήσει τη μάθηση κ να δει πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει. Μου φαίνεται καλύτερο από το τίποτα

      Διαγραφή
  7. Ειλικρινά καμαρώνω και θαυμάζω τη δουλειά σου χρόνια τώρα. Πολλά μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή