Και συνεχίσαμε το τραξίδι μας στους μύθους μιλώντας φυσικά για τον παππού Αίσωπο.
Στόχος ήταν να καταλάβουν τα παιδιά οτι ο Αίσωπος αυτό που ήθελε να κάνει με τους μύθους του ήταν να διδάξει. Έτσι αφού διαβάσαμε τους παρακάτω μύθους, τα παιδιά κλήθηκαν να βρουν την διδαχή που κρυβόταν πίσω από τον καθένα.
(Κόρακας και αλεπού –Το ελάφι στο ποτάμι και οι κυνηγοί - Οι οδοιπόροι και ο πλάτανος)
Μετά παίξαμε ένα παιχνίδι. Τους έδειξα ένα όμορφο κουτί και ένα κατεστραμμένο και τους ζήτησα να μου πουν πιο από τα δύο θα διάλεγαν για δώρο. Μαντεύετε ,φυσικά, την απάντησή τους.
Όμως, πριν τα ανοίξουμε τους αφηγήθηκα τον μύθο Ο ανόητος ποντικός (ή το ποντικί, ο κόκορας και η γάτα) --- διδαχή: μην κρίνεις κάτι/ κάποιον από την εξωτερική του εμφάνιση ---και εκείνα έπρεπε να ξαναπούν την ιστορία βάζοντας τις εικόνες στη σωστή σειρά.
Στο τέλος της δραστηριότητας, ζήτησα από τα παιδιά να ξαναεπιλέξουν κουτί. Πλέον, τα νήπια κυρίως, άρχισαν να αμφιτελαντεύονται και κάποια από αυτά άλλαξαν την προτίμησή τους. Μετά αποκαλύψαμε το περιεχόμενο και βγάλαμε τα συμπεράσματά μας.
Ένα άλλο χαρακτηριστικό του Αισώπου είναι οτι οι ήρωές του είναι συνήθως ζώα. Ποια ζώα εμφανίζονται, όμως, συχνότερα στους μύθους του; Χρησιμοποιήσαμε τα βιβλία που είχαμε ήδη στην τάξη και κάναμε μία αριθμητική καταγραφή για τέσσερα ζώα φτιάχνοντας έναν πίνακα.
Στη συνέχεια, ρώτησα τα παιδιά να μου πουν πως θα μπορούσαμε να καταγράψουμε τα ζώα αυτά των μύθων και να έχουμε το ίδιο αποτέλεσμα με τον πίνακα, αλλά αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας έναν κύκλο.
Το κόλπο για να οδηγείσετε τα παιδιά στο να κάνουν το σωστό (δλδ να μοιράσουν τον κύκλο σε ισόποσα κομμάτια τόσα όσα είναι και τα βιβλία και να τα κόψουν σαν τούρτα) είναι κάθε φορά που σας προτείνουν μία ιδέα να την δοκιμάζετε ώστε να καταρρέει η μία γνώμη και να γεννιέται ένας καινούριος προβληματισμός.
π.χ “Να τον κόψουμε σε μικρά κομμάτια και να δώσουμε ένα στο καθένα” (μου δείχνει κόψιμο σε παράλληλες γραμμές). Το κάνουμε και τα παιδιά παρατηρούν οτι κάποιος θα πάρει μικρότερο κομμάτι και άρα η μοιρασιά δεν είναι δίκαιη.
Τέλος, μάθαμε και χορέψαμε (πολλές φορές:) το τραγούδι Ο χορος του Αισώπου από το υπέροχο cd
Ρεμπούτσικα- Ζιώγα = εγγύηση! Πάρτε το, εάν δεν το έχετε ήδη, για το νηπιαγωγείο σας. Απλά το αγαπώ και τα παιδιά μου το λατρεύουν.
Αυτά τα λίγα για τώρα. Σας φιλώ και θα τα πούμε σύντομα. Keep walking xxx
golden goose sneakers
ΑπάντησηΔιαγραφήsupreme new york
golden goose outlet
goyard online store
yeezy boost 500
hermes outlet
jordan outlet
air jordan travis scott
fear of god hoodie
off white outlet